Ложечка-уно для чищення обличчя
Губка для душу у вигляді ананасу
Пінка для глибокого очищення пор (3в1) із содою,160 г
Назва бренду таїть у собі глибоке значення. Воно уособлює знамениті «Етюди» великого композитора Фредеріка Шопена. Ці музичні композиції дуже надихнули творців, і в грудні 1985 року юна марка Etude вперше побачила світ.
Через 5 років невеликий бренд був поглинений велетнем косметичної промисловості Amore Pacific Group.
Ще через 5 років відбувся глобальний ребрендинг, назва змінилася на Etude House і було затверджено корпоративну кольорову гаму – біло-рожеву. Для бренду настали часи розквіту та стрімкого розвитку.
2008 року Etude House відзначав відкриття свого 200-го брендового бутіка.
Такий успіх пояснюється тим, що бренд зумів зрозуміти свою цільову аудиторію та залучити її за допомогою грамотно організованих рекламних кампаній, із популярними айдолами у тому числі.
Слоган марки Etude House каже: "Макіяж – це творчість, створюючи його – грайте також віртуозно, як Шопен грав свої етюди!"
Засновники бренду вважають, що макіяж та догляд за шкірою це не нудна повсякденність, а захоплююча гра, в якій ставка робиться на юних дівчат, романтичних та кокетливих, які бажають виглядати як принцеси. Тому косметика бренду Etude House відповідає чотирьом важливим критеріям – першокласна якість, чудова упаковка, найширший асортимент та доступність (магазини на кожному кроці плюс помірна ціна).
За 35 років свого існування бренд Etude House неодноразово нагороджувався за різні досягнення: за найкращий дизайн, за вагомий внесок у розвиток південно-корейської економіки, захист дикої природи.
Косметика цього бренду заслужено користується любов'ю дівчат усього світу. І якщо ви бажаєте привнести яскравих фарб у повсякденність, або спробувати поекспериментувати зі своїм зовнішнім виглядом, то ласкаво просимо до нашого магазину корейської косметики Sweetness! Найкращі засоби для макіяжу та догляду за шкірою від Etude House очікують, щоб порадувати маленьку принцесу, яка живе всередині вас!
01:53:00, 03-12-2024